• slide 1
  • slide 2
  • slide 1
  • slide 1
  • slide 1
  • slide 1
  • slide 1

COVID-19 HYGIËNE PROTOCOL

Hygiëne en veiligheid in de salon

In aanvulling op de bestaande hygiëne maatregelen, hanteert de salon extra maatregelen in verband met het Coronavirus. Om uw bezoek in goede banen te leiden, vraag ik u om onderstaande goed te lezen.

Een veilige salon.

Als u op een van de onderstaande vragen met ja’ antwoordt, dan verzoek ik u om uw afspraak kosteloos te annuleren.

  • Heeft u nu Corona?
  • Heeft u huisgenoten / gezinsleden met Corona?
  • Bent u nu in thuisisolatie?
  • Bent u korter dan 2 weken geleden genezen van, door test bewezen, Corona?
  • Heeft u één of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, koorts (38°C koorts)?
  • Heeft u huisgenoten / gezinsleden met deze symptomen?
  • Woont u in een verpleeghuis of instelling voor mensen met een verstandelijke beperking?Heeft u een chronische aandoening, of aandoening waardoor uw weerstand verlaagd is?

Om uw bezoek aan de salon goed te laten verlopen verzoek ik u:

  • Indien mogelijk, alleen naar de salon te komen, begeleiders mogen buiten wachten;
  • Max. 5 minuten voor aanvang van uw afspraak naar binnen te komen;
  • 1,5 meter afstand te houden als u in de salon bent;
  • Uw handen bij binnenkomst te wassen en daarna uw gezicht en mobiel niet meer aan te raken.

Ik hanteer de volgende maatregelen:

  • Een beperkt aantal cliënten in de wachtruimte;
  • Cliënten met verkoudsheidsklachten komen niet naar de salon: dit geldt zowel voor cliënten als de schoonheidsspecialiste;
  • Na ieder bezoek worden de deurklinken, deurbel, aangeraakte oppervlakten, pinautomaat en toilet gedesinfecteerd als aanvulling op de normale hygiëne maatregelen.

Naast al deze nieuwe richtlijnen en maatregelen ben ik straks genoodzaakt om mezelf en u goed te beschermen.

Hierbij moet u denken aan; per cliënt: een nieuw mondkapje, nieuw paar handschoenen, gezicht bescherming, een nieuwe wegwerp stoelhoes, handzeep of handgel en een papieren handdoek.

Ook moet ik tussen de behandelingen extra tijd inplannen om schoon te maken (aangeraakte oppervlakten, pinautomaat, deurknoppen, toilet) en om de salon te luchten.

Dit brengt per behandeling extra kosten met zich mee en daarom ben ik genoodzaakt om een extra bedrag van €1,50 te berekenen.
Ik hoop op uw begrip hiervoor.